Won't be online till...

Go down

Won't be online till...

Post by Charles on Tue Jul 22, 2008 5:04 am

I won't be online until the end
of my school year (november)...

I had exams before vacations and
I studied very hard, the exams
were amazingly difficult and I
knew that their results weren't
gonna be good..

I recieved them yesterday and had
to give my parents their notes...
My exams weren't preety good and
my parents think that it was because
of the computer games and that stuff,
so they took the games away from my
life until the end of the year.

I am sorry people, but there is nothing
that I can do to play here, so you will
have to wait for me until the end of
the year.. I will be trying to check
the forums while they are not near
to keep up with the news of the Guild.

_________________
avatar
Charles
Skilled Member
Skilled Member

Posts : 32
Join date : 2008-07-19
Age : 25
Location : In a very poor and stupid country called Costa Rica lol

View user profile

Back to top Go down

Re: Won't be online till...

Post by Alesana on Tue Jul 22, 2008 7:35 am

Dang Charles.. that was really sad to hear.. Sad.
But i can understand, school is importen..
We will miss you..
We will be there for you in 5 month:).
Hope it goes well for you in the study.
Hopefull the guild will be much bigger when you come back.
I got school to in 1 month but ill still play so its not bad as yours..
but good luck dude.. Smile
//TheUnions
Alesana

_________________
avatar
Alesana
Paper Man..
Paper Man..

Posts : 60
Join date : 2008-07-09
Age : 24
Location : Sweden

View user profile http://theunions.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Won't be online till...

Post by Charles on Tue Jul 22, 2008 3:22 pm

Damn, that will critically damage my lvling...

You all will go up to lvl 80 or 90 at this
time and I will be stuck at 34 Sad

_________________
avatar
Charles
Skilled Member
Skilled Member

Posts : 32
Join date : 2008-07-19
Age : 25
Location : In a very poor and stupid country called Costa Rica lol

View user profile

Back to top Go down

Re: Won't be online till...

Post by Cogur on Wed Jul 23, 2008 11:23 pm

we will be able to lv but.... sever keep going down

_________________


Cogur
Guild Leader
Guild Leader

Posts : 58
Join date : 2008-07-13
Age : 28
Location : MaryLand, Usa

View user profile

Back to top Go down

Re: Won't be online till...

Post by Charles on Thu Jul 24, 2008 6:37 pm

hey, since I will be offline
for so long, could somebody
lvl my account while I am not
able to use the pc?

If anybody wanna help me
pm me or just reply in this
thread
Razz

_________________
avatar
Charles
Skilled Member
Skilled Member

Posts : 32
Join date : 2008-07-19
Age : 25
Location : In a very poor and stupid country called Costa Rica lol

View user profile

Back to top Go down

Re: Won't be online till...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum